FAQ + Pomoc

Gwarancja i serwis

  1. Czy firma BINAR prowadzi serwis sprzętu DELL?

    Nie, firma BINAR nie prowadzi serwisu sprzętu DELL. Oferujemy do sprzedaży pełną gamę produktów DELL, natomiast serwisem zajmuje się Centrum Serwisowe. Więcej informacji na stronie: Gwarancja i serwis

  2. Czy firma BINAR prowadzi "zdalny" serwis u swoich Klientów?

    Tak, firma BINAR jest w stanie zdalnie pomóc Klientom.
    W tym celu należy pobrać plik binar-pomoc.exe i zapisać go na Pulpicie. Następnie należy go uruchomić i podać pracownikowi BINARU wyświetlony numer ID.

Konfiguracja usług

  1. Jak skonfigurować pocztę na serwerze binar.pl?

    W trakcie konfiguracji należy wprowadzić następujące dane:
    Serwer POP3: poczta.binar.pl
    Serwer SMTP: poczta.binar.pl
    Zaznaczyć opcję: Serwer poczty wychodzacej wymaga uwierzytelniania

    UWAGA!
    W przypadku korzystania z Neostrady lub innego dostawcy blokującego standardowy port 25 do wysyłania poczty, należy wpisać port 587 dla serwera SMTP.
    Gdy chcemy korzystać w połączenia szyfrowanego, w polach nazw serwerów zamiast poczta.binar.pl należy wpisać binar.pl jako serwer POP3 i SMTP. W ten sposób uniknie się pojawiania komunikatów o certyfikacie.

  2. Odbieram pocztę poprawnie. Dlaczego nie mogę wysłać poczty z serwera binar.pl?

    Najprawdopodobniej korzysta Pan/Pani z usług dostawcy internetowego (np. Neostrada TP, DIALOG), który blokuje wysyłanie poczty za pomocą standardowego portu nr 25.
    Należy wejść w opcje programu pocztowego i zmienić ustawienia wprowadzając numer portu 587, zamiast standardowego 25.

  3. Po połączeniu ze stroną http://poczta.binar.pl pojawił się komunikat o nieprawidłowym certyfikacie. Co robić?

    Strona zabezbieczona certyfikatem SSL:
    1. Upewnia Cię, że jest systemem, z którym rzeczywiście chciałeś się połączyć.
    2. Szyfruje Twoje czułe dane (m.in. hasła czy dane personalne), uniemożliwiając ich odczytanie w drodze do serwera.

    Poświadczenie, że jest to właściwa strona, a nie „fałszywka”, wytworzona w złych zamiarach przez kogoś innego odbywa się poprzez analizę certyfikatu. Poprawny certyfikat strony powinien być przywiązany do właściwego adresu serwera, mieć odpowiednią datę ważności oraz być podpisany przez jedno z tzw. Centrów Autoryzacji (CA). Lista CA jest dostarczana z każdą przeglądarką internetową.

    Lista CA na świecie sukcesywnie się powiększa. Istnieje znikome prawdopodobieństwo, że CA który poświadcza autentyczność stron binar.pl nie będzie zainstalowany w Twojej przeglądarce (może to dotyczyć starych wersji przeglądarki bądź przeglądarek dostępnych na urządzeniach mobilnych). W takim przypadku należy zainstalować certyfikat, którego dostarcza strona binar.pl.

    Pod tym adresem http://ca.binar.pl znajdziesz gotowy do zainstalowania certyfikat SSL naszego CA (Certum). Kliknij na link i zaakceptuj instalację certyfikatu w swojej przeglądarce.

BINAR S.C.  •  ul. Narutowicza 7/9, 90-117 Łódź  •  tel.: 42  639 72 16  •  e-mail: biuro@binar.pl
© 1997-2017 BINAR
manufactured by krzysztofnowak.com